دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

نیمایی (1)

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

بسم الله الرحمان الرحیم

سلام


باز باران

بی ترانه


بی بغل، با بغض،،،،،،،،، بازم بی بهانه


میچکد از روی گونه


یادم آمد روز آخر


با زبانت


می ربودی اشکهایم را


رفتی اما با وفا در وقت رفتن!!!!


##

                                رفتنت حق بود اما


                                               این دل بیچاره ی من


                  بی تو سامانی ندارد


  • مجید شفیعی

نظرات (۸)

سلام

زیبا بود...

رفتنت حق بود!!! اگه حق نبود چطور؟!!

جالب بود...

موفق و آزاد باشید...

پاسخ:
سلام
ممنون

اگر حق نباشه با توجه نمی ره با مهربونی نمیره با حال گرفته نمی ره

چون چاره نیست می روم و می گذارمت

پیش میاد بالاخره

موید و بنده باشی ...

:)
@}-----
سلام
کلمه ی "می روبدی" یعنی چی؟
پاسخ:
سلام

مثل آدم ربایی

P:

اشتباه املایی بوده

ممنون از تذکر و اصلاح من

یاد گرفتم
:)
@}-----
اقتباس بامزه ای بود!
بی بغل بی بغض بی ترانه
میچکد بر روی گونه اشک های بی بهانه
تر شده دامن از اندوهِ ...

پاسخ:
:)
@{----


سلام

نوش جان
آدرس وبت رو گم کردم بهم برسونش
:(
:)
  • دنیای من
  • سلام
     عجب بساطی شده اومدن به اینجا
    :)
    یا من بد خوندم شعر رو یا بد نوشتید. چون نتونستم جفت و جورش کنم و مجبور شدم درسته قورتش بدم
    ببخشید از این همه رک گویی
    میدونم که ظرفیتتون بالاست
    این جمله آخر رو واسه طرفداراتون گفتم که به من هجوم نیارن:)
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام

    کار مستقیم نوشته شده ایه و حتما ایراد داره وحشتناک

    ممنون

    محتاج رک گوییم و ممنون که بهم میدیدش

    ای شالله دفعات بعد

    :)
    @}------

          اشکم به روی گونه چه آرام می چکد

              گویی ز ابر یک دل ناکام می چکد

              باد خزان وزیده به گلزار زندگی

               از بهر بی وفایی ایام می چکد

    پاسخ:
    سلام

    خوش اومدی

    ممنون زیبا بود
    :)
    @}-----
  • آقای میم
  • راستی این نیمایی یک خیلی خوب بود.  خوش طعم بود و گرم. توی این سرمای خشک زمستان، لبی تر کردیم و گرم شدیم.
    پاسخ:
    سلام

    حتما ایرادهایی داره ،،، حیف نمیگی

    نوش جونت

    :)
    @}-----
  • آقای میم
  • سلام. دوست کاغذی من. (که ایشاالله به زودی دوست دنیای واقعی من بشی) شرمنده که کمتر سر می زنم. این روزها اوضاع خرابه. ترم آخر. درس، امتحان، درس. هرچی توی ترم های پیش شلنگ تخته انداختم و تازوندم، داره جبران میشه. درس های پر از عدد و آمار و حساب که هیچ ربطی هم به رشته ما نداره. درس هایی که من ازش فراری بوده و هستم. حالا یقه من رو گرفتن و دارن خفه ام می کنن. شرمنده که اینجا، هتل و حتی کافه کمتر میام.
    انتظار فرج از نیمه بهمن می کشم.
    پاسخ:
    الیس نیم بهمن ب غریب

    :)
    @}----

    سرت سلامت

    خوشحالم که موفقی

    برس به سرت میم من
  • نقطه چین
  • شبیه ِ بوی بارانی همانندِ اوایل ها

                                        ملیح و تند می باری نه بر قصدِ گذشتن ها

    ..................................

    نیمایی ِ قشنگی بود و خاطرات باز باران را پررنگ تر کرد برایم

    ممنون


    پاسخ:
    سلام

    الهی شکر

    ممنون از بابت بیت زیبات

    :)
    @}-----

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی