دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ببینیم خدا چی میگه (14)

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


قُل لَّا أَقُولُ لَکُمْ عِندِی خَزَائِنُ اللَّـهِ وَلَا أَعْلَمُ الْغَیْبَ وَلَا أَقُولُ لَکُمْ إِنِّی مَلَکٌ ۖ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا یُوحَىٰ إِلَیَّ ۚ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الْأَعْمَىٰ وَالْبَصِیرُ‌ ۚ أَفَلَا تَتَفَکَّرُ‌ونَ ﴿٥٠﴾ انعام


بگو من به شما نمی‌گویم که خزاین الهی نزد من است، و غیب نیز نمی‌دانم، و به شما نمی‌گویم که من فرشته‌ای هستم، من از هیچ چیز پیروی نمی‌کنم جز از آنچه به من وحی می‌شود، بگو آیا نابینا و بینا برابرند، آیا نمی‌اندیشید؟


خزائن الهی پیش پیامبر نیست

غیب نمیداند

و انسانیست مثل من و شما

با این تفاوت که جز وحی از چیز دیگری تبعیت نمیکند مثل دلخواهش یا شیطان یا طاغوت


کاش نسبتمان را با عالم، با خدا و با رسولش درست برقرار کنیم


از خدا بخواهیم و از وحی ش تبعبت کنیم.

  • مجید شفیعی

نظرات (۱)

  • مداد کوچک
  • کاش /
    وقتی همه برابر و برادر باشد کجای ِ عالم جنگی ؛ خشونتی !
    کجای دنیا را ببینیم که مطلقا" ارامش داریم
    به قران رو کنیم و چشمها سمت و سوی قران
    راه ِ‌هدایت را از ان مسیر طی کنیم .
    اندیشیدن در اینجا فعلی که بسیار قابل تامل است
    اندیشیدن
    ببینیم خدا چی می گه هاتون برقرار .

    سلامت باشید دوست ِ‌کاغذی
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    زنده باشی

    :)
    @}----

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی