دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ببینیم خدا چی میگه (13)

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

چه مقدمه ای بگم!!


فَذَکِّرْ‌ إِنَّمَا أَنتَ مُذَکِّرٌ‌ ﴿٢١ لَّسْتَ عَلَیْهِم بِمُصَیْطِرٍ‌ ﴿٢٢ إِلَّا مَن تَوَلَّىٰ وَکَفَرَ‌ ﴿٢٣ فَیُعَذِّبُهُ اللَّـهُ الْعَذَابَ الْأَکْبَرَ‌ ﴿٢٤ إِنَّ إِلَیْنَا إِیَابَهُمْ ﴿٢٥ ثُمَّ إِنَّ عَلَیْنَا حِسَابَهُم ﴿٢٦﴾ غاشیه


پس یادآور باش که تو، تنها، یادآورنده‌ای (21) بر آنان تسلّطی نداری.(22) مگر کسی که روی گردانید و کفر ورزید.(23) پس خدا او را به بزرگ‌ترین عذاب تعذیب کند. (24) بی‌گمان بازگشت آنان تنها سوی ماست.(25) سپس حسابشان بی‌امان تنها بر ماست.(26)


اگر خدا بخواهد بگوید پیامبرانش جز یاد آور آنچه خدا در درون انسان قرار داده و بی واسطه به او الهام کرده نیستند چطور باید بگه!؟


اگر بخواد بگه حساب و کتاب خلق با خودشه چطور باید بگه!؟


حالا باز میکنیم دعای جامعه کبیره رو!


و ایاب الخلق الیکم و حسابهم علیکم


عجب! دقیقا خلاف قرآن!!!!


به قول نقی: "مگه داریم، مگه میشه!؟"

  • مجید شفیعی

نظرات (۱۱)

سلام مجید جان عزیز

میخوام یه چیز بگم ولی پشت بندش خودمو پیشت خورد و خاکشیر کردم ...

اشکالی نداره ... بذار اصل بهمنو ببینی ...

میگم کاش شمارو بیست سی سال پیش پیدا می کردم .

اون سالهائی که حوصله ی همه چی رو داشتم ...

الان راستش نمیدونم چرا حوصله ی خودمم ندارم ...

حالا چرا اینارو گفتم ؟

چون خیلی دلم میخواست اینائی رو که مینویسی در موردشون تحقیق کنم و مطالعه ولی افسوس که جوانی هم بهاری بود و بگذشت ...

ولی از زاویه ی دیدگاهتون نسبت به مسائل ، خصوصن مسائل مذهبی خوشم میاد ...

موفق باشید ...

پاسخ:
میفهممت آقای خوبم

میفهممت

سرت سلامت که از همه چی مهمتره

:)

@}------
  • ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
  • سلام.شما رو به پادشه خوبان دعوت می کنم.
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    :)
    @}-----
    سلام و عید مبارکی فعلا دارم روی امر شفاعت کار میکنم به زودی براتون میگم چی دستگیرم شد از این قضیه
    پاسخ:
    سلام و به به

    منتظرم

    :)
    @}-----
    خواستم اشاره کنم که فریاد در سکوت وب شیواست دیگه آقا داداش!
    پاسخ:
    سلام
    عیدت مبارک

    اسمشو عوض کرده بود و وبلاگشو و من یادم نبود

    :)
    @}-----

    راستی منتظر جواب تحقیقاتت هستم

    ،)
    چقدر عجیب !!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام

    عیدت مبارک و عجیبتر از آن زندگی و عقاید متضاد ماست که با این عقاید به راحتی داریم زندگی میکنیم و ....


    :)
    @}-----
  • فریاد در سکوت
  • سلام
    تا اطلاع ثانوی اینجانب با اونجانب که شما باشید قهرم
    ما هم خونه زندگی داریم ها
    صله ی رحم تاکید شده تو این ماه
    سر بزنید خوب :(
    پاسخ:
    سلام

    کودومی؟

    آدرس میدادی کاش

    آدرس بده بدوام بیام

    :)
    @}-----
    نیاز دارم یکم فکر کنم راجع به این دو تا پست اخیر بعد کامنت بذارم دوست ندارم بدون مطالعه و پشتوانه ی درست چیزی بگم چون حرف درباره ی قرآنه و نمیشه شوخی گرفت
    پاسخ:
    سلام

    چقدر هم عالی

    ممنون از دقتی که صرف جای بجایی می کنی

    :)
    @}------
    سلام، لطفا مغلطه نکن آقامجید. آیات قرآن با زیارت جامعه قابل جمع است. مثلا وقتی رییس قوه قضائیه میگوید ما با مجرمین برخورد می‌کنیم این به آن معنا نیست که من آملی لاریجانی مجرم را شخصا" اعدام می‌کنم! یعنی دستگاه ما و افراد ما این کار را می‌کنند.
    والسلام علی من اتبع الهدی
    برایت هدایت بیشتر طلب می‌کنم از خدا
    پاسخ:
    سلام

    محمد عزیز انما انت مذکر رو حذف نکردم و قرمزش کردم که متوجه بشیم که پیامبر عزیز در این دستگاه نیست و وقتی خدا با پیامبر صحبت میکند و مخاطبش اوست و بعد میگوید بی سوی ما و بر ما یعنی تو در آن نیستی این آیه رو اوردم که همین استدلال درست کردن رو کسی نکنه والا کاری نداره که همه چیز رو آدم طوری تفسیر کنه که به آهداف خودش برسه

    و یک اعتراف:
    برای مثل منی بهتر است که کار دست نبی و وصی باشد تا دست خدا و آنها شفاعت من را بکنند و کارهای مرا درست کنند تا دست خدا باشد و ذره ی مثقال شر من را به من بچشاند. اما این دلخواه من حتما ربطی به واقعیت عالم و خدایی خدا ندارد

    کاش شفاعت باشد و ....

    :(


    :)
    @}------


    دوست دارم محمد عزیزم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    شما رساله بده بیرون اخوی...**** :-\
    پاسخ:
    رساله دادن کار من نیست

    فعلا

    :)
    @}-----
    این همه آدم عقل نداشتن تو داری فقط! مثلا میخوای بگی روشنفکری...بابا روشنفکر 
    پاسخ:
    سلام

    من کمی عقل دارم و امیدوارم بقیه هم از آنچه خدا به آنها داده استفاده کنند

    :)

    @}-----
    سلام ؛
    پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از مطالب سایت من هم دیدن کنی ،

    عنوان مطلب :  پیش بینی زلزله با کمک حیوانات

    پاسخ:
    سلام

    زنده باشید خوشحالم که مفید بوده


    :)
    @}------

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی