دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دو بیت

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


یا بوسه بزن به دست حسرتهایم

یا اینکه تمام کن غم شبهایم


گر تر بشود لبم به لبهای ترت

میمیرم و منقرض شود غمهایم


 

نقد و ایراد گیری فراموش نشه :)


بعد نوشت: ممنون از مهربانو و  نسرین خانوم و نفر اول 

@}----


  • مجید شفیعی

نظرات (۱۶)

سلام
پس فعلا همون تحقیقات اولیه برام کافیه بعد که وارد بخش نگارش شدم هر وقت نیازی به کمک داشتم خبر میدم بهتون ان شاالله
پاسخ:
خیره و ممنون

کاش یه خورده بهم می گفتید از دست آوردها و نقشه های ذهنیتون

:)

شاید میتونستم تو یه جاهایی که احتمالا نیاز پیدا میکنید به بحثای مهندسی و تسلیهات اونا رو بفهمم و در اختیارتون بذارم

@}----
سلام . من از فردا تا شنبه یا 1 شنبه تفسیر نمیذارم  اگه موافقید داستان یحیا رو شروع کنیم اگه هم نه بذارم واسه هفته ی بعد
پاسخ:
سلام

باشه برای هفته ی بعد

@}---

:)
من نوشت :
غم بوسه مزن این همه ظلمت ها را
با حوصلگی چنگ زن این بار تو شادی ها را ...

زیبا بود
پاسخ:
غم بوسه مزن این همه ظلمت ها را
با حوصله چنگ زن تو "قسمت" ها را ...

از موی شبت، سیاه شد هم شب و روز
با شور لبت تمام کن حسرت ها را

@}---

:)

ممنون
سلام خوبم خوبین؟
من دارم منابع جانبی میخونم شمام گفته بودین تحقیقاتی رو طی این چند سال انجام دادین پیرامون بحث های مهندسی و غیره که قرار شد در اختیار منم بذارین چون من از بحث مهندسی و تسلیحاتی و اینها هیچ سررشته ای ندارم منتظرم اگه باز ابهامی بود بپرسین که حرف بزنیم.در ضمن اون خلاصه هایی که از کلیت کار گفته وبدین اگه زحمتی نیست  یک جا برام ایمیل کنین چون  توی شبکگه دیگه نیستم و دسترسی ندارم به پیام ها
پاسخ:
سلام

خدا رو شکر
خوبم

اونا رو براتون میل میکنم چشم

ولی سر بحثای مهندسی و تسلیهات باید موردی بهم بگید تا در اختیارتون بذارم چون دایره ش خیلی وسیعه و من منابع رو رصد کردم و یا موردی باید مصاحبه کنم و آدمش رو پیدا کردم

سر بحث های اتفاقات سلیمانی هم همینطور. پرداخت تو جای خودش رو می خواد که موردی باید مرتبش کنم و یا مصاحبه

:)


سلام
بحث فکر کنم تخصصیه که من چیزی ازش سر در نمیارم
ولی یه چیزی شما نوشتین
درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند

ولی من این چند وقته که باهاتون آشنا شدم چیزی از کتاب ندیدم

پاسخ:
چرا دیگه این هربال و خاموشیهایش پس چیه؟؟؟؟!!!

ماهی یه دونه رو لااقل دارم اگه خدا بخواد

:)

@}---
سلام مجدد این آپ چون ویزه بود همه رو خبر کردم . حالا تشریف بیارید اولین تفسیر رو بخونید
پاسخ:
@}----

بسم الله الرحمن الرحیم

:)

مبارکه
سلام آپم تشریف بیارید[گل]
پاسخ:
سلام

من هر روز سر میزنم آپ باشید میبینم

ممنون از دعوت تون

:)

@}----
شکلک نسرین عصبانی که به زور داره لبخند میزنه یادم رفته بود بذارم تنگش:))
خب چیکار کنم یا یه کاری رو جدی نمیگیرم یا وقتی جدی گرفتم باید تا تهش برم و توقع دارم  شما هم همین جوری باشین.اساعه ی ادبم رو ببخشید شما بزرگترین و لحن دستوری در شان  شما نبود منظورم همون خواهش بود حالا نشد تا دوشنبه هم میتونین برسونین:))
پاسخ:
سلام

چشم

ان شا الله که بد قول نشم

:)

@}----
  • گلاره امیری
  • تحقیق نیست؛ پایان نامه است... :)

    خوبه...اما اعصاب خوردی های خاص خودشو داره...من کلا" از این کاغذبازی ها خوشم نمیاد...!

    چند روزی قرارداد اینترنتم تموم شده بود...بعد تمدیدش کردم...

    بله...اشتباه شد...خواستم بگم "دو مصرع اول=بیت اول ، خوب بود... :)
    پاسخ:
    :)
    ان شا الله این مرحله از کاغذ بازیهای زندگیتون هم تموم شه و محله ی بعدی کاغذبازی شروع بشه

    @}----
  • گلاره امیری
  • شعر صحنه داشت...!

    عکس صحنه داشت...!

    کلا" چشمم روشن!!!

    دو بیت اول بهتر بود... :)
    پاسخ:
    چشم ما هم روشن 

    تحقیق خوب پیش میره ان شا الله

    پارسال دوست امسال آشنا البته در روایتی هم آمده که "پارسال دوست امسال سرخ پوست"

    :)

    @}---

    راستی کلا دو بیت بود (قول بدید بعدا تلافی نکنید)
    آفرین ....
    بهتر از همیشه ...
    پاسخ:
    جدی

    ممنون

    @}----

    همین کارا رو میکنید آدم شاعر میشه دیگه

    :)

    خوش اومدید سارا خانوم
    من تا روز شنبه بهتون وقت میدم اون کارهایی رو که درباره ی کار مشترکمون باید انجام میدادین رو به دستم برسونین اعم از کارهای مهندسی تحقیقات شش ساله و  کارهایی که قرار بود راجع به تسلیحات و ...بکنین.من داستانهای فرعی رو تاجایی که میتونستم طرح زدم الانم دارم کتابهای جانبی رو مطالعه میکنم سیاسی تاریخی جنگی  شخصیت پردازی ها هم تا حدودی انجام شده  فقط دست بجنبونین لطفا:))
    پاسخ:
    ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممع


    چقد وقت کم دادید


    ان شا الله

    چشم

    شکلک حیرت و چشمهای از حدقه در اومده

    @}---

    :)
    ای بابا....
    یه فکری هم به دل ما بکنید پدر لیلا......(*_*)
    زیبا بود به دور از شوخی...
    پاسخ:
    کم پیدایی اسپرینگ

    :)

    @}----
    یا بوسه بزن به دست حسرتهایم
    یا اینکه تمام کن غم شب هایم...

    زیبا...
    پاسخ:
    سلام

    جواب میده و خوبه

    ممنون

    :)

    @}-----

    با اجازه
    سلام خوبم خوبین؟
    مصرع دوم بیت اول مشکل وزنی داره
    قافیه هاشم نمیخونه باهم یکم بخونین برا خودتون ببینین درسته یا نه
    نکته ی دوم اینکه گفتین یا وقتی یا میارین مخاطب توقع داره یای دوم رو هم بشنوه ولی تو شعر شما مغفول مونده یای دوم
    زنده باشین به دولت عشق:)
    پاسخ:
    سلام

    خدا رو شکر خوبم

    خدا رو شکر که شما هم خوبی

    ممنون از اینکه ایراد گرفتید بالاخره

    قافیه رو میدونم ولی به پشتوانه ی "هایم" ها ازش گذر کردم تا اسیر قافیه نشم اونم تو خیابون P:

    در مورد وزن مصرع دوم اگه پیشنهاد دارید بدید و باز هم ممنون (البته تو آرامش روش کار نکردم)

    در مورد نکته ی دوم:به خاطر وزن ازش گذشتم
    این جوری میشد:

    یا....نه! یکبار تمام کن غم شبهایم

    مثل اینکه داریم یه حرفی میزنیم و وسط ش میگیم بگذریم. میخواستم اینجوری باشه و مث که نشده :(  (پیشنهاد بدید)

    @}----

    :)

    نسرین خانم ممنون


    سلام آقا خیلی عالی بود واقعا دست مریزاد
    پاسخ:
    سلام خانم

    راس میگید

    :)


    @}--


    شکلک خجالت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی