دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

آزاد(4)

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام



یک روز پاییزی

دو  فنجان  چای

سه ی بعد از ظهر

چهار پایه های  پارک

پنج ساعت تماشای تو



پ ن: میگه چه خبره 5 ساعت!!!!

اومدن نشستن تو کافه دو تا چایی با دو تا کیک گرفتن و دقیقا 5 ساعت نشستن و گفتن و خندیدن و نگاه های هم رو گاز زدن

نوش جونشون :))

  • مجید شفیعی

نظرات (۱۱)

سلام....امیدوارم اوقات به کام و زندگی آرام ....
اومدم بعد یه مدتی و خوشحالم کهد دوباره وبلاگتون رو دیدم (:
پاسخ:
سلام

خوش اومدی

امیدوارم ناامیدکننده نبوده باشه


@}----
:)
شش و بش گفتن آنچه در سر نه؛ گفتن آنچه در دل دارم
پاسخ:
اتفاقا به ادامه دادنش فک می کنم و اینی که گفتی خوبه  :-*

ممنون که تو دلم خونه می سازی برای خودت

@}----
:)
  • گلاره امیری
  • چه خبره 3 بعدازظهر؟؟؟؟؟؟؟

    خواب مون میاد...

    5 خوبه....!  :)


    عجب مشتری هایی دارین ها!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    بله
    ما یه همچین مشتریهای توپی داریم

    :)
    خوب است. 
    عاشق که باشی، 
    همهٔ فال‌های خوب
    به شماره می‌آیند.

    پاسخ:
    ممممممممممممممممممممممم

    بله بله

    @}-----
    :)
  • خانوم میم
  • میدونید عالى بود و بسیار شیرین .
    یاد آور روزگار عاشقیت من و آقاى میم جانم.
    یاد آن ایام خوش بخیر....
    پاسخ:
    و میدانم که هنوزم عاشقید

    @}------
    :)

    مبارک باشد
    چه حکایت عجیبی است هوای پاییز
    تنها را تنها تر می کند و عاشق را عاشق تر...
    پاسخ:
    آره والا

    @}-----
    :)
    :(
    نه ببخشید شد 15ساعت تماشای تو ولی..........
    بازهم موفق باشید...
    پاسخ:
    ممممممممممممممععععععععععععععععع

    دیگه باید توضیح بدی

    :/
    سلام...
    اونجوری که من محاسبه کردم میشه نه ساعت تماشای تو!!!
    میگی نه حساب کن!
    ولی عالی بود عالی...
    موفق و آزاد باشید...
    پاسخ:
    چجوری میشه یعنی !!!!؟

    :/


    وااااااو چقدر عاشقید؟؟؟ حوصله تون سر نمیره 5 ساعت تماشا کنید ؟ پاییز که باشه شما بگو یه لحظه ، عااااااااشق میشی
    پاسخ:
    ظاهرا به 5دقیقه باید بسنده کنیم

    D:


    ناخود آگاه یاد فیلم باغ فردوس پنج بعد از ظهر افتادم فیلمی که حالم رو خوب کرد یه دوره ای.دلی  بود لاجرم بر دل نشست ممنون:)
    پاسخ:
    یه جمع دانشجوی چسبیده به بیست سال الان اینجان که خیلی لبخند رو رو لبام میشونونه

    حس میکنم نوشتد زور داره
    لاجرم داره
    من دوس دارم نطر بچه ها رو بدونم

    نظر و نقد

    باغ فردوس رو یادم نیست

    نوش جان

    @}-----
    :)
    پایه باشی اگر

    همین برگ ریزان را فرش ِ پایت می کنم

    نم نم باران هم که هست

    صدایت می زنم

    زودبرمی گردی پی ِ چشمهایم ؟؟.....




    پاسخ:
    چقد حیفه که یه وبلاگ از نوشته هات درست نمیکنی

    سبک ریز مدام ....


    @}----
    :)

    چشمانت هر بار این سوال را می پرسد

                                     و لبخندم خوب پاسخشان میدهد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی