دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

مریم

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


با سهم نان خود به صحن مسجد می آمد و آنرا به کسی می داد

خیلیها از این سخاوت او با خبر بودند و برای بدست آوردن نانش

به او دروغ می گفتند که: «گرسنه ام» 

و او با لبخند نان خود را به آن شخص می بخشید



به او اعتراض می کردند که: «این شخص نیازمند نیست! چرا فریبش را می خوری؟»

لبخند میزد و می گفت: «می دانم» و می رفت

و خدا به او از جایی که حسابش را نمی کرد روزی می داد


فدای شما مریم خانم.... که بر گزیده ی زنان عالمید از سوی خدا

  • مجید شفیعی

نظرات (۸)

زیبا بود. کاش ما هم چنین روح بزرگی داشتیم!
پاسخ:
کاش

کاش

کاش

@}----
خوش اومدید

:)
چقدر اتفاق افتاده که من بی خبر بودم ازش
دیر میام چرا همیشه؟؟
من این روزها یه چیزیم میشه به خدا
من اگه شهید نشدم حالا ببین کی گفتم:))
پاسخ:
چه اتفاقی

:-ا

اتفاقی نیوفتاده

من که نبودم 

صبیها بودن والا


سلام چه جالب من امروز با یکی از دوستان قرار دارم که 11 آیه اول سوره ی مریم رو بخونیم و راجع به معنی و تفسیرش یکم بحرفیم . هیچ چیز خدا بی حکمت نیست:)) نمیدونم اصلا چی شد اومدم اینجا و این پست رو دیدم . خودتون که میدونید به من تو هتل بیشتر خوش میگذره واسه همین کمتر میام اینجا . نمیدونم شاید این یک نشانه ای باشه واسم که کارم درسته یعنی کاری که میخوام بکنم درسته و خدا اینطوری بهم نشون داد :))) ممنون بابت این پست زیبا و به جا واسه من که کلی برکت داشت شکلک : از همون گلهایی که خودتون میذارید:)))
پاسخ:
سلام

خیره ای شا لله تصمیم خوبی گرفتید با دوست خوبتون

خوشحالم که از هتل راضی هستید

امیدوارم اقامت خوشی در هتل خودتون (ام اُ ام) داشته باشید D:

@}----
تازه شکلکم هم نیومددددددددد 
پاسخ:
متاسفانه کسی که نظر میذاره نمی تونه شکلک ثبت کنه

heart broken emoticon

حالا نظرت چی بود

اونو بگو
چرا نظر من ثبت نمیشه 
پاسخ:
ثبت شده که نازنینم



دوست کاغذی من......
شاید ده سال دیگر ،از من امروز خبری نباشد و من در بین بیمارانم گم شده باشم.......
تا جایی که دلم برای خودم تنگ بشود.....
آن وقت دلم کمی خدا می خواهد با دوستی چون شما .....
که برای خودم باشم ....
به همین زیبایی....
پاسخ:


زیبا بود و درون دل برو

ممنون
زیبا بود مثله همیشه(:
و صد البته قابل تامل.....
پاسخ:

سلام

ممنون


"مریم خانم"جالب بود...! :)

خب قطعا" نان گرفتن از دست کسی مثل مریم مقدس،لطف و برکتی داره که دروغ گفتن رو جایز میکنه!!! ...
کاش ما هم این سعادت رو داشتیم... :)
پاسخ:
جالب تر که خدا از اونجایی که فکرش رو نمی کنیم بهمون روزی بده

این که بهتره

مگه نه؟

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی