دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یه اعتراف

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


اعتراف میکنم که


خیلی دوس دارم شبها برم به دیدن یه عالمه از دوستام ولی خواب میبرتم. و این رو دوس دارم چون دم صبح ها رو بیدارم


ولی سعید قول میدم بالاخره بیام پیشت @}--- ،)



  • مجید شفیعی

نظرات (۲)

مجید جان شما همیشه با محبت های یوهویی ات من رو شاد کردی. به قول چوچانگ و ارسطو : سورپرای ی ی ی ی ز
پاسخ:
فداییییییییییییییی داری سعیدم

اُ سربازتم بِی بی

D:

:-*
مگه شما شب تا صبح بیدارین؟؟؟؟؟؟؟؟{تعجب}

دم صبح ها رو دیگه چرا بیدارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟{تعجب بیشتر!!!}

اون وقت کی می خوابین؟؟؟؟؟؟؟؟{ها!!!}

پاسخ:
من کلا آدم کم خوابی هستم

تعجبم نداره

سر شب معمولا بی هوش میشم و 3.4 ساعت بعدش بیدار میشم

اینجوریاس

خیلی هم خوبه

مهم خواب سر شب

و البته فیزیولوژی ها هم با هم فرق میکنه

بعضیا هم هستن که حتما باید 10 ساعت بخوابن تا زندگیشون با طراوت باشه

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی