دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سفرنامه ای از خودم (قسمت پایانی)

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ب.ظ

بسم الله الرحمان الرحیم

سلام


در راه همسرم تماس گرفت که کجایی و چه می کنی که به دروغ گفتم نور هستم! و جایت خالی و شب را هم احتمالا میمانم و جایی برو تا تنها نباشی ولی در فشم بودم و با سرعت به سمت خانه ی دوست حرکت می کردم. شیرینی صدای کسی که انتظارش را نداری شاید از شیرین ترین شیرینیها باشد که خدا روزی مدام مان قرار دهدش. خلاصه آمدم و به اتوبان بابایی رسیدم و بعد هم امام علی و بعد هم سبلان و بعد هم دماوند و درب خانه و تغییر صدا و کمک خواستن از همسرم به عنوان فقیری در راه مانده... خیل حال داد چون تا سه بند از مکالمه متوجه نشد! دلسوزی کرد و عذر خواهی ولی در بند چهارم که شک کرد و خنده اش از آیفون به گوش رسید من هم بند آبدادم و خود را از راه آیفون به درون بغلش پرت کردم.




راستی چقدر خوب است که آیفون مان تصویری نیست.

سفر خوبی بود در کل
و در دنیا کلا این گونه است که تا چیزی را از دست ندهی چیزی بدست نمی آوری.

راستی طول سفر از میدان ولیعصر تا خانه خودم 534 کیلومتر شد و زمان سفر 28 ساعت. در این سفر برف سال قبل را لمس کردم که در شمشک هنوز مردانه نفس می کشید و زنده بود. زیر آفتاب کنار دریا برنزه شدم و در مه بعد از تونل کندوان یخ زدم و کور شدم و از جنگل زیبا و آبشارهای فراوان جاده سه هزار بهرمند شدم.
این ایران ماست از دمای 40 درجه کف خیابان های تهران تا دمای 3 الی 4 درجه سیاه بیشه و خنکای شمال همراه با اندکی شرج و یه عالمه آفتاب، از صدای بوق و بوی گند دود گازوئیل تا صداب بلبل و جیغ عقاب و بوی خوش گلِ محمدیِ وحشیِ کوهی.




ازش لذت ببریم و از مردمانمان
و خدا ازدواج در سرزمینمان را آسان گرداند که ....

و به امید دیدار سفر نامه های شما

زنده باشید


و السلام


92/3/22


  • مجید شفیعی

نظرات (۶)

  • کتابدار عترت
  • دل نشین و زیبا بود
    وبلاگ زیبایی دارید
    خوشحال می شوم از وبلاگ ما نیز دیدن فرمایید و ما را از نظرات زیبایتان خرسند کنید
    متشکر
    پاسخ:
    سللام
    ممنون
    حتما مزاحم می شوم
    در این ماه عزیز ما رو هم از دعای خیر محروم نفرمایید
    :)
    پس صدا هم در میاوری ؟ تقلید صدا ؟ وای وای وای
    پاسخ:
    بعله
    خیلی هم خوش می گذره و با حاله
    :)))
    جای هیشکی هم خالی نیست
    ؛)
  • فاطمه کرباسچی (انسیه خانوم سابق)!
  • شما باید زن باشید تا بدانید تا چه حد عذاب میدهد مهمان ناخوانده یک زن را!

    من هیچوقت اینکار را نمیکنم و اگر کسی اینطور بیاید در را باز نمیکنم!!

    پاسخ:
    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
    بعله
    از شما هم بیش از اینها انتظار است
    ما رو که راه میدید
    بعله
    کما اینکه دادید
    :)
  • فاطمه کرباسچی (انسیه خانوم سابق)!
  •  

    سفر به این کوتاهی اما جوری تعریف کرده اید که دل ادم اب میفتد!

    شما واقعا رضای امیر خانی را دیده اید و با او حرف زده اید؟ چقدر جالب! خیلی جالب!

    من هم عاشق سفرم!

    اما حیف که ما زن ها نمیتوانیم مثل شما آزادانه و بی ترس و سرخوش سفر کنیم...

     

    پاسخ:
    سلام
    نمی دونم شاید هم بشود
    باید مرکبی داشته باشید که به آن اطمینان باشد به امید خدا
    و برنامه ریزی دقیقتر
    و اگر نه می شود
    به امید خدا
    :)
    بله رضای امیرخانی هم آدمیست که نوشته هایش اثر برخوردهایش هست با من و تو و تجربیات سفرش
    اتفاقا جزو آدمهای سهل و الوصول و خوش مشرب در میان هنرمندان است این عزیز

    سلام زیبا و جالب بود!
    چقدر شما شیطون تشریف داری؟! شما باید بخش قلب و عروق کار میکردی تا کار بیمارها رو یه سره میکردی!

     

    پاسخ:
    سلام
    خواهش
    خوش اومدید
    شکلک خجالت
    :)
    بسیار زیبا و نرم و روان نوشتی. آدم هوس سفر می کند.
    و چقدر لحظه برگشتنت شیرین بود و باورنکردنی:))
    پاسخ:
    ممنون
    خوشحالم که راضی هستید از متن
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی