دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سفرنامه ای از خودم (قسمت اول)

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ق.ظ

بسم الله الرحمان الرحیم

سلام


یک سفر یک روزه بدون همسرم به شمال رفتم البته می خواستم طولانی تر باشد که نشد. یعنی دلم برایش تنگ شد و زودتر برگشتم.

آغاز میکنم با دو رباعی که برایش گفتم.

ضعیف بودنش را ببخشید که تازه کاریم و نا بلد


دومیش:

صدای امواج و کنار دریایم
مسافر یک روزه ی چمستانم

تو نیستی و صفایی نیست، پس!
پشت به دریا و رو به تهرانم


اولیش:

بازهم برای همسرم که جای خالیش را نیز کسی پر نکرد جز مسافران در راه مانده ای که محبت داشتند و محتاج محبت بودند


تو آن حبیبه ی مستی که دوستت دارم
تو آن خماری تلخی که دوستت دارم

به جای خالی تو مینگرم با حسرت
تو آن طلوع فریبا وشی که دوستت دارم

این دو شعر ضعیف در هنگام طلوع آفتاب در ساحل زیبای چالوس گفته شد 92/3/22



ادامه دارد


پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰
۰:۵۳

  • مجید شفیعی

نظرات (۴)

  • فاطمه کرباسچی (انسیه خانوم سابق)!
  • سلام

    واقعا بنظرتون اینا ضعیف بود؟؟؟

    بنظرم که خیلی عالی بود و بسیااااار عاشقانه...

    ادامه بدید حتما

    پاسخ:
    سلام
    زنده باشید
    چشم ادامه میدهم
    به امید خدا
    :)
  • احسان.عابدی
  • سلام آقامجید. ارادتمند اخوی. سفر بخیر! از اولی شروع میکنم تا بالای بالا همشو میخونم.

    شعرهات عالی بود...

    پاسخ:
    سلام
    فدات
    خوش اومدی
    :)
  • سعید کرباسچی
  • آن گونه که خواجه ی شیراز می گوید :

    دل داده ام به یاری ، شوخی کشی نگاری

    مرضیه السجایا ، محموده الخصائل

    پاسخ:
    آره
    آفرین
    تو می تونی بگی
    ممنون
    مرضیه السجایا
    محمود الخصائل
    :)
  • نسرین رنجبر
  • سلام!

    خداوکیلی شعرهای بینقصی بود خوش به حال همراه زندگیتون!

    دعامیکنم تا آخر عمر با هم خوب و خوش باشین و خوشبخت

    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    :-[]
    واقعا بی نقص بود
    معععععععععععععع
    زنده باشید
    ممنون
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی