دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یه بیت (4)

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


چند تا یه بیت روی شعرهای خوبی که دستم رسیده بود یا دیده بودم گفتم که اینجا هم منتشرشون میکنم و از صاحب شعر ها یا فرستنده شون تشکر میکنم


اول: بر روی غزل سر کار خانم مهیجی با نام "آنقدرها صبور"


ایشون گفتن:

آه این شب فریب که گویا خودمنم
اینک دوباره سرمه ی ممتدکشیده است


من گفتم:

زیبا بکش، دوباره بکش، خوب تر بکش
این دل که از دو چشم تو بی حد کشیده است


دوم: بر روی غزل سرکار خانم صادق زاده با نام "چشمهایت"

ایشون گفتن:

پشت حصار آرزوها جای من نیست
بگذار باشم در پناه چشم هایت


من گفتم:

باز این دلم لک میزند روی خوشت را
با خنده های قاه قاه چشمهایت


سوم: در جواب رباعی ای که یکی از دوستان برام فرستاده بود


گفته بود:

روشن روان عاشق از تیره شب ننالد

داند که روز گردد روزی شب شبانان


باور نکن که من دست از دامنت بدارم

شمشیر نگسلاند پیوند مهربانان...


من گفتم:

ماه ْ در روزی و من بسته ی تشویش

نکند روز شود این شب وصلت



  • مجید شفیعی

نظرات (۵)

سلام

شعر اول رو خیلی دوست داشتم.

سپــــــــــــــــــــــــــاس.
پاسخ:
سلام
زنده باشید و خوش اومدید

@}---
:)
سلام، شعر اول خیلی به دلم نشست، ان شاالله موفق باشید
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر

@}----
:)
این من تمام جمع ِ توست

تو در فراق من چرا ؛ از کل ِ من منها شدی ............


/////    من عاشق ِ شعرم اصلا"    ///////////


شعر را .........

چرا که ذهنم را

عالی بود
پاسخ:
سلام

زنده باشید

@}---
:)


استقبال گرمی بود از شعرها  خوش نشست به دلمان سومی را بیشتر پسندیم
پاسخ:
سلام
نوش جان

@}----
:)
شعر اول به دلم نشست (:
شعر آخر هم بسی زیبا بود ...
لذت بردم (:
پاسخ:
سلام

الهی شکر

:)
@}-----

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی