دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

غزل

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

و کسی گفت چنین گفت که فتوا بده من
فرصت رقص و کمی خوانش و آوا بده من

منم آن بنده سرشار ز زیبایی تو
خلوتی ساز! کمی فرصت نجوا بده من

شب زیبای من آن جنگل موهای سرت
بگشا آن بغلت ... تنگی و گرما بده من

بعد قرنی که کنارت بنشستم گل من
نفسی چاق کن و آب گوارا بده من

هر کس این ره برود تا برسد خانه ی دوست
تویی آن دوست ... بده .... آن لب زیبا بده من

شبِ پرنور گذشت وقتِ وداع آمد باز
بده من خانم من! وعده ی فردا بده من



  • مجید شفیعی

نظرات (۱۳)

سلام خوب حالا وقت پیدا کردم واسه نقادی خخخخخ . شعر مضمونش خوب بود اول بهتون تبریک میگم واسه اینکه غزل میگید دوم ازتون تشکر میکنم همینطوری سوم اینکه بیت آخر اون خانم که نوشتید اصلا به دل نمیشه یا جور در نمیاد البته خیلی وقته از شعر فاصله گرفتم نمیدونم از نظر وزنی درسته یا نه ولی اگه درست هم باشه بازم یه طوریه . یه فکری به حالش بکنید
پاسخ:
سلام

بیت آخر رو باید بکشمش

:)
@}-----
  • گلاره امیری
  • Hi...



    Where are you Mr SHafiee???
    پاسخ:
    Hi

    I'm bizzzzzzzzzi

    I'm busy setting up a coffee shop and ...
    plz sey me to god

    @{-------
    :)
    سلام خوب هستید؟ من برگشتم ، شرمنده اصلا نخوندم چی نوشتید که نظر بدم و گرنه یه طور عالی نقد میکردم . ایشالا سر فرصت میام همه پستهایی که گذاشتید و من نبودم رو میخونم . به خانواده سلام برسونید
    پاسخ:
    سلام شیوا خانوووم
    خوش امدید

    سلامت باشید

    @}---------
    :)
    عاشقانه بانشاطی بود. ممنون :)
    پاسخ:
    نوش جان

    @}----
    :)
    شرمنده فرمودی برادر. ما در حال درس پس دادنیم.
    پاسخ:
    همه درس پس میدیم کم و بیش

    @‍-----
    :)
    سلام. زیبا بود و دلنشین. اما با نظر خانم گلاره موافقم. مصرع اول بیت آخر را چند بار خواندم تا ریتم درستی پیدا کنم. نیافتم.
    پیشنهاد اولیه من جایگزینی این مصرع است:
    شبِ پرنور گذشت وقتِ وداع آمد باز
    بده من خانم من! وعده ی فردا بده من

    البته اگر مصرع بهتری یافتم، خدمتتان تقدیم می کنم
    پاسخ:
    سلام

    جایگزین می شه تا بهتر پیدا کنیم همه مون

    :)

    @}------

    یادمون باشه همیشه بهتر رو باید انتخاب کرد و جایگزین
    همیشه

    ممنون حضرت میم

    سلامممممممممممم

    ایییییییییییییی واییییییییییییییییی غزل هم گفتین؟

    کلن خوشل بود نمیدونم از کجاش ایراد بگیرم!!!

    اصن کلن ایراد داره چطوره؟

    موفق و آزاد و شاعر باشید.

    پاسخ:
    سلام

    خوبه و ممنون

    :)
    @}------

    سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا

    www.tavalodesaeedeman.blogfa.com

    پاسخ:
    انجام شد

    مبارک باشه

    :)

    @}----

    مواظب خوبیامون باشیم
  • گلاره امیری
  •   و کسی گفت چنین گفت که فتوا بده من
    فرصت رقص و کمی خوانش و آوا بده من...    :)



    اولین باره ازتون شعر بلندی می خونم... :)



    بیت آخر مشکل وزن داشت...با بقیه  ابیات جور درنمیاد...


    +استغفرالله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    استغفر الله

    :)
    @}---------

    ممنون از نقدتون مصرع اول بیت آخر باید عوض بشه

    پیشنهاد بدین همه گی

    @}------------
     و کمی حرف، کمی حرف، کمی حرف بزن

    که شود خنده لبان ، وا دل ِ من .............

    " بد جور بر دل نشست "

    پاسخ:
    الهی شکر

    نقدی نظری؟

    :)
    @}------
    از نظر معنایی درست در نمیاد من شما خب من چه کنم؟؟
    در ضمن اومدین یه تک پا فقط یادم می مونه ها:)
    پاسخ:
    چرا من رو جدا میکنید؟ بده من با همه و من رو اگه حذف کنیم اصلا وزن به هم میریزه


    ****
    همه رو خوندم

    برای اون حرف داشتم خوب برای بقیه نههههههههه

    :)
    @}-----
    سلام!
    بر عکس تک بیت ها و کوتاه هاتون دلنشین تر بودن ها....

    اون من چیکار میکنه آخر هر مصراع؟کلا جاش اونجا نیست مضمون رو به هم میزنه یه فکر دیگه ای برای آخر وزن بکنین
    بیت آخر هم که وزنش خیلی میلنگه.
    منتظر غزل های زیباتر و موزن تر تون هستم مشتاقانه:)
    پاسخ:
    ممنون از اغلاطی که گرفتید
    @}-----

    من ه جاش همون جاس دیگه. چیکارش کنم خب؟

    درستش کردم اگه شده باشه

    :)

    ممنون نسرین خانوم
    غزل گویی تون مبارک:)
    پاسخ:
    خواهش میشه

    :)

    @}-----

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی