دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

با صدای محمد کاظم کاظمی

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


و ابر، ابر نبود، آسمان کپک زده بود



پ.ن: اعتراف میکنم کسی مثل محمد کاظم کاظمی نتونسته دلمو تو شعر ببره

من شعری دوست دارم که جیگر آدم رو بلرزونه

  • مجید شفیعی

نظرات (۴)

سلام
آسمون هم کپک میزنه مگه؟
زیبا بود دست گلت درد نکنه.
موفق و آزاد باشید.
پاسخ:
سلام

آسمان و زمین و زمان کپک میزنه وقتی نگاه آدم هزین باشه

مواظب نگاهمون باشیم

:)

خوش اومدی

@}-----
  • ایلیا خوئی
  • سلام و صد سلام
    شعرهای محمد کاظم کاظمی از دلی بی غل و غش برمی خیزد.
    بهمین دلیل همیشه به هنگام قرائت اشعار خود ، بغض دارد یا صدایش می لرزد و رنگ رخساره اش خبر از چهره ی درونِ صاف و زلالش دارد.
    ممنون از انتخاب شایسته تون.
    پاسخ:
    زنده باشید

    سلام

    :)

    @}-----

    جدا دلم براش تنگ شده
    از دوستان سراغش رو میگیرم و مثل برق گرفته ها نگاهم می کنن


    فک کردم لینک گذاشتین برای شعر خوانی جناب کاظمی!
    پاسخ:
    سلام 

    نه دلم براش تنگ شده

    :)

    @‍‍‍‍-----
    اختراع چشمانت بود شعر ...................


    پاسخ:
    شعر زیبا و خوش مغزی بود

    ممنون

    :)

    @‍-----

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی