دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یه آیه .... (2)

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


هُوَ الَّذِی یُصَلِّی عَلَیْکُمْ وَمَلَائِکَتُهُ لِیُخْرِ‌جَکُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۚ وَکَانَ بِالْمُؤْمِنِینَ رَ‌حِیمًا ﴿٤٣﴾ احزاب


اوست که با فرشتگان خود بر شما درود می فرستد تا شما را از تاریکی ها به سوی نور بیرون آورد، و او به مؤمنان مهربان است.



خدا و ملائکه ش به ما درود میفرستن اگه مومن باشیم


  • مجید شفیعی

نظرات (۸)

  • گلاره امیری
  • ممنون...

    (شاید باورتون نشه ولی از توی این تفکر دلی امثال سلفی گری ها و داعش و القاعده و .... پدید میاد)

    عمرا" اگه سلفی ها و داعشی ها و القاعده ای ها دل و احساس و عواطف انسانی سرشون بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    که اگه حالیشون بود،اینقدر وحشیانه ظلم و جنایت نمی کردن...

    قصه ی اونا یه چیز دیگه اس...

    کسی که آیات کتاب مقدسش رو با دلش می خونه، زودتر بهش ایمان میاره و بر روح و جانش می شینه...این فرق داره با برداشت دلبخواهی!!!!!!!! با مصادره به مطلوب کردن!!!!!!
    این یه ارتباط دلیه بین خالق و مخلوق...


    درباره ی پست وبم هم جواب کامنت تون رو دادم و منظرم جوابم هستم...برام مهمه...لطفا" بیاین و حرف تون رو باز کنین ...

    بدون مسخره کردن...
    پاسخ:
    خب همه همین رو میگن و هیچکس معتقد نیست که اشتباه میکنه مهم اینه که هر متنی بدون دست خوردن و کم زیاد از سوی مخاطب فهمیده بشه و بعد مخاطب اجازه داره نظر خودش رو داشته باشه

    نه اینکه بگه من دوس دارم این متن رو اینجوری بفهمم

    مخاطب خدا تو این آیه مومنین هستن و ما حق نداریم جور دیگه ای بفهمیمش

    این به من مربوط نیست ها برای منم قراعت شما جذابتره خودش میدونه ولی واقعی نیست

    چشم میرسم خدمت تون

    من کی مسخره کردم آخه :(


    :)

    @}-----
  • تـــا به تـــا
  • همه چیز در این است
    ان کنتم مومنین
    پاسخ:
    همه چیز

    همه چیز


    :)

    @}---


    سلام صاب خونه چند باری اومدیم در زدیم و  در رفتیم نبودین جوابمون رو بدین بد جوری منتظرتونیم
    پاسخ:
    سلام

    کجا!؟

    خدمت میرسم چشم

    :)

    @}----
  • گلاره امیری
  • من با دلم آیات رو می خونم نه با عقلم...  :)

    @---}--------

    شاید باورتون نشه،ولی من بازم آپم!!!!!!!!
    پاسخ:
    باورم میشه و معمولا همه همینطور متون مقدس رو خوندن 

    هر جور دلشون خواسته فهمیدنش

    :)

    @}-----

    شاید باورتون نشه ولی از توی این تفکر دلی امثال سلفی گری ها و داعش و القاعده و .... پدید میاد

    قصد برچسب زدن ندارم

    میخوام بگم به عواقب حرفمون دقت کنیم

    :)

    باورم میشه

    یه عالمه حرف دارید و کلی وقته که مشغول درس بودید و الان رها شدید

    مبارکه

    @}------
  • گلاره امیری
  • برداشت من اینه که اگه مومن هم نباشیم این درود برما فرستاده میشه...

    برداشت خوبم رو خراب نکنین...  :)
    پاسخ:
    سلام

    چشم

    ولی بفرمایید این برداشت رو چطور کردید؟

    :)

    @}-----

    میگه برداشت خوبم D:

    سپاس از حضورتان

    پاسخ:
    سلام


    زنده باشید


    :)


    @}-----
    خداوندا …
    تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
    مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
    مبادا گم کنم اهداف زیبا را
    مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت
    خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی ….......
    پاسخ:
    سلام

    الهی آمین

    :)

    @}-----
    چه اتفاقا هایی که نمیوفته برامون اگه مومن باشیم
    همه ی حرفها توی همین اگه نهفته است
    اگه بشه اگه بتونیم اگه مردش باشیم
    اگه اگه اگه...
    پاسخ:
    سخت نگیریم همه زندگی همینه نونوا بهمون نون میده اگه پولش رو بدیم

    زندگی معامله س

    بده و بگیر

    :)

    @}-----

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی