دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یه آیه ....

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ‌ بِآیَاتِ رَ‌بِّهِ ثُمَّ أَعْرَ‌ضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِ‌مِینَ مُنتَقِمُونَ ﴿٢٢


و کیست ستمکار تر از کسی که بعد از ذکر شدن آیات الهی برایش از آنها روی برگرداند؟؟؟؟؟


بی تردید ما از مجرمان انتقام می گیریم.


  • مجید شفیعی

نظرات (۱۱)

  • گلاره امیری
  • (من چی رو تحمیل میکنم اون وخت!؟

    اینا رو تحمیل می کنین:


    برداشتتون غلطه

    عذاب میکنه بدم میکنه

    چون بهمون بدی و خوبی رو الهام کرده و هر نفسی میدونه اینا رو

    این آیه ولی درمورد کسانیست که آیات الهی بهشون رسید مث ماها

    و آیه میگه کی از مثل ماها ستمگر تره؟


    من که قبول ندارم هر کسی حق داره برداشت خودش رو داشته باشه با این که امکانش رو داره

    ولی حتما به انتخاب و فهم شما احترام میذارم و حتما با کسی که برداشت خودش فقط براش مهمه حرفی برای زدن ندارم)


    شما یه برداشت داشتین و من یه برداشت دیگه؛ اما شما قضاوت می کنین که برداشت خودتون درسته و مال من غلطه! و با لحن بدی به من می گین: حتما با کسی که برداشت خودش فقط براش مهمه حرفی برای زدن ندارم!

    این تحمیله...این یعنی من باید خجالت بکشم که برداشتم با شما فرق داره و ازش دفاع می کنم!!!

    شمایی که می گین :من که قبول ندارم هر کسی حق داره برداشت خودش رو داشته باشه، مگه همون کسی نیستین که می گفتین به تفسیر قرآن اعتقادی ندارین و هر کس به اندازه ی عقل خودش از قرآن چیزی می فهمه؟؟؟؟ و نیازی به تفسیر دیگران نداره؟؟؟؟؟

    اینا حرفای شماست:

    قرآن همینه که فهمیده میشه
    چون خدا بارها گفته واضح و به وضوحش قسم خورده و فهمیده شدنش رو ضمانت کرده (همه ی این حرفا رو از قرآن گفتم از من یا مفسرین نیست)

    اینهمه تفسیر و اینها هم به خاطر همین اشتباهی هست که شما روش اصرار دارید که قرآن بطن داره

    نه حتما اینطور نیست و اگه بنا باشه ذو ابعاد و ذو معانی باشه که دیگه قسم خوردن به وضوحش کار ... است و از خدا بعید این کار

    این تفاسیر در راستای همون هر کسی فهم خودشو می تونه داشته باشه حاصل میشه متاسفانه

    پاسخ:
    خب حرف الانمم همونه دیگه

    تعدد برداشت نمیشه داشت

    نمیشه از روی دل و سلیقه چیزی رو به متنی بست چه برسه به قرآن

    من که چیزی نگفتم ترجمه ی تهت اللفظی آیه رو نوشتم بزرگوار

    شما اومدی و گفتی برداشت من اینه

    و منم گفتم آیه این رو نمیگه

    نظر خودم رو که ندادم

    حرفای شما رم نمیارم اینجا چون خودتون میدونید چیه

    قضاوت هم نکردم و اگر از حرف من ناراحت شدید معذرت میخوام

    ولی بدونید این حرف برای اینه که وقتی کسی برداشتی رو که دلش بخواد داشته باشه انتقال اطلاعات نمیشه باهاش داشت و برای همین بیهوده س باهاش حرف زدن

    برای این گفتم که نتیجه ی حرفی که میزنید رو بدونید


    بازم ببخشید

    @}-----
    :)

    بازم
  • گلاره امیری
  • (من که قبول ندارم هر کسی حق داره برداشت خودش رو داشته باشه با این که امکانش رو داره

    ولی حتما به انتخاب و فهم شما احترام میذارم و حتما با کسی که برداشت خودش فقط براش مهمه حرفی برای زدن ندارم)




    شما هم فقط برداشت خودتون براتون مهمه و می خواین اونو به بقیه هم تحمیل کنین!
    پاسخ:
    سلام

    عجیب ِ اتهام زدن !!!!!

    من چی رو تحمیل میکنم اون وخت!؟

    شما یه حرفی زدی منم بهش احترام گذاشتم .

    این بده؟؟؟

    من برداشت خودم برام مهم نیست اصلا مهم نیست

    یعنی مدت قابل توجه ی هستش که دیگه برداشتم مهم نیست

    مهمه برام که درست رو بفهمم هرچند مطابق میل و دلم نباشه

    :)

    @}----
    وقتی آدم به یه مرحله ای از فسق و فجور برسه دیگه خدا هم اونو رها میکنه..

    راستی شما کلا اهل بازدید پس دادن نیستین؟:))
    پاسخ:
    خدا کنه اهل فسق نشیم
    مجرم نباشیم

    نه جدیدا

    یه مقدار زیادی سرم شاوغ شده بزرگوار

    خوش اومدید

    حتما و به زودی بازدیدتون میام

    :)

    @}------
  • گلاره امیری
  • هر کس حق داره هر برداشتی که دلش خواست داشته باشه؛ درست و غلطش رو هم ما قضاوت نمی کنیم...

    حرف من برداشتی بود از فکر و تجربه ی خودم، و آیاتی از قرآن، و سخنان آقای قرائتی...!

    عقل هم پیامبر درونه دیگه...

    گاهی خیلی از اتفاقات زندگی پیامبر الهی هستن که برای هدایت ما اومدن...اگه بدونیم...
    و اگر هم دقت کنین، هر قومی پیامبری داشته و خدا کسی رو بدون فرستادن پیام الهی،عذاب نکرده...

    24000 پیامبر الهی برای تمام مردم دنیا...!!! می دونین به طور میانگین به هر قوم، چندتا پیامبر می رسه؟؟؟؟؟؟ تازه بیشترش هم مال قوم بنی اسرائیل بودن...اگه این موضوع برای خدا مهم نبود،24000 پیامبر نمی فرستاد!!! می گفت خب بهشون عقل دادم و خیر و شر رو الهام کردم،پیامبر و دین هم نمیخواد؛بریم که عذاب شون کنیم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    من که قبول ندارم هر کسی حق داره برداشت خودش رو داشته باشه با این که امکانش رو داره

    ولی حتما به انتخاب و فهم شما احترام میذارم و حتما با کسی که برداشت خودش فقط براش مهمه حرفی برای زدن ندارم

    :)

    @}-----
    آقا ما با خودمون قرار گذاشتیم که باشیم تا وقتی نت هست:) تشریف بیارید دنیای من دوست داره آخرین نفسهاش و در کنار دوستاش سپری کنه:)
    پاسخ:
    باشه

    قبوله

    هم نفسی میکنیم


  • گلاره امیری
  • خدا تا برای قومی پیامبر و هدایت نفرسته،عذاب شون نمیکنه... :)

    و اگه کسی معجزه بخواد و خدا بهش معجزه نشون بده و اون ایمان نیاره،مجازات میشه...چون بی انصافه...فرق داره با اونی که معجزه ندیده و ایمان نیاورده...اون معجزه رو دید و باز هم خودش رو به نفهمی زد!!!

    برداشتم از این آیه اینه... :)
    پاسخ:
    برداشتتون غلطه

    عذاب میکنه بدم میکنه

    چون بهمون بدی و خوبی رو الهام کرده و هر نفسی میدونه اینا رو

    این آیه ولی درمورد کسانیست که آیات الهی بهشون رسید مث ماها

    و آیه میگه کی از مثل ماها ستمگر تره؟


    :)
    @}-----
    امیدوارم هیچ وقت گم نشم......
    خدا خودش میدونه منظورم چیه......
    گم شدن بدترین درد دنیاست.....
    پاسخ:
    خدا کنه خودمون رو به گم شدن نزنیم

    @}-----
    ان شاا... خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه و هیچ وقت ما رو به حال خودمون رها نکنه....

    ممنون از شما بابت یادآوری این آیه:)
    پاسخ:
    زنده باشید

    اون رها نمیکنه

    ما نباید خودمون رو بزنیم به اون راه

    :)

    @}-----
    هماهنگی عکس و آیه خیلی خوب بود آدمو حسابی متنبه میکنه از این کارها زیاد بکنین.راستی تولد لیلاتون هم مبارک عکس های جدیدش رو هم بذارین از تولدش لطفا:)
    پاسخ:
    سلام

    سعی میکنم

    ولی تاثیر نداره از منی که ....

    چشم

    تولدش به دلیل ماه رمضون زیاد تولد نشد

    خیلی خوش گذشت ولی ساعت 11 شب تو پارک و در به در دنبال کیک گشتن و نداشتن حق انتخاب کیکش رو زشت کرد

    حالا میذارم ان شا الله

    :)

    @}----

    عباداتتون قبول

    سفارشمون رو به خدا بکنید
    سلام آقا مجید گل
    چه عجب آپ کردی
    آیه و عکسی که انتخاب کردی واقعا جالب بود
    ممنون
    پاسخ:
    سلام امین جان

    نوش جونت

    @}---
    :)

    اولا سلام .

    دوما ار کدوم سوره ست؟

    سوما خیلی زیباست ای کاش همیشه حواسمون باشه . این آیه رو که دیدم یاد کسی افتادم که نگرانیم براش بیشتر شد :( خدا همه رو هدایت کنه

    پاسخ:
    سلام اولا

    از سوره ی سجده بود

    ان شا الله بیدار شه

    :)

    @}-----

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی