دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یادش بخیر اون وختا سری جدید (قسمت چهارم)

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


اینهم خب بیشتر در مورد خانومهاست و ماها به طریق وسطی. 


حالا من یه نظر که نه یه حدس دارم شاید قابل فکر کردن باشه و اونم اینه که شاید شور کرده بودیم و از دین و حد مطلوب جلوتر زده بودیم که حالا شاید به این تفریط دچار شده باشیم.


نظرتون؟؟

  • مجید شفیعی

نظرات (۷)

خارج  از هر دعوای زنانه و مردانه احیانا  باردار بودن کار زشتیه؟ بعله اینکه حیا رو هم مرد هم زن قی کنه بندازه دور زشته اما فکر میکنم کارتنتون  باید جور دیگه ای کشیده میشد نه اینکه به ذهن متبادر کنه زن باردار باید خجالت بکشه .اگه اینطوره که مرد باید کلن اب شه بره تو زمین هان؟

پاسخ:
بله درست میگید شما و من هم گفتم که تو گذشته افراطهایی داشتیم مثل همین که شما اشاره کردید

شاید زیبا ترین اتفاق برای یه زن حاملگیش باشه و حتما همینطوره که تو اون دوران برای مردش جذابیت ویژه ای پیدا میکنه

و چقدر نیاز به اعتدال داریم

اینکه زن پیش محارمش ظاهر بشه و قربون صدقه ش برن تا نیازهای عاطفیش رو رفع کنه و با امنیتی مثال زدنی کودکش رو در وجودش پرورش بده


:)
خخخخخخخخخخ سلام جالب بود . چقد من دیر رسیدم 2 تا یادش بخیر اون وختا گذاشتید!!!! من با همه ی گزینه ها موافقم متاسفانه جامعه کنونی ما اینطوری شده دیگه . هیییییییی روزگار خخخخخخخخخخ
پاسخ:
هعییییییییییی

:)
به به .....
دوست کاغذی عزیز من دارین فقط خانم ها رو اذیت می کنین؟!
من اعتراض دارم همه ی این چیزایی که نوشتین رو قبول دارم و می پذیرم .....
امـــــــــــــــــا اندر بدی های پسرهای این زمونه هم بندازین که حتی دیگر در ظاهر هم بویی از مردی نبردن....
از پسرای ابرو برداشته که فکر میکنن زیبایی!!!!!!!
نه دوست من این چیزا باعث میشه من به عنوان یه دختر هیچ وقت رو حرف شما و اعتبارتون حساب نکنم....
احساس امنیت نکنم....
البته من کسی رو قضاوت نمی کنم فقط دارم به اون ها میکم دیدگاه دختر امروزی راجع به حرکاتشون چیه .....
چه بسا آقایی و شخصیت یک پسر بیشتر از قیافه اش به چشم من می آد.....
اینم کوته نامه ای اندر رفتار پسران....
بقیه اش با شو دوست کاغذی....(^_^)
پاسخ:
سلام و ممنون

حالا به پسرا هم میرسیم

آره درست میگید

من این مطلب رو از روی جنسیتم نذاشتم و اگر دقت کنید سریالی دارم پیش میرم

و فقط اشاره ای هستش به اشکلات فرهنگیمون

که توی این دفعه هم حقیر نظرم متفاوت با نگارنده ی تصاویر هستش البته

خوش هستید (خبری) بهار خانوم
با مورد اول و دوم موافقم ولی مورد سوم خیلی دیگه شورش در اومده بود!
ولی در کل موافق این هستم که افراط گری آخرش به تفریط میرسه
حیا چیز کمیابی شده در این دوره زمونه و غیرت مردانه البته

پاسخ:
البته

بله درسته

ممنون اتز حضور و نظرت نسرین خانوم

:)
سلام 
در مورد اول و آخر شاید بشه به نظرت فکر کرد اماااااا
در مورد وسط کاملا مخالفم
اینکه دخترها می نشستن تو خونه تا براشون خواستگار بیاد هیچ هم افراطی نیست که حالا بخواد دچار تفریط بشه
:)
پاسخ:
بله، در مجموع گفتم و ممنون که ریزش کردی

در مورد موندن زن تو خونه به نظرم میرسه که این مسئله وابسته به شرایط فرهنگی هر جمعه و هر خانواده و هر تربیتی متفاوته

من عاشق "مش خجه" هستم زن که هیچ آدم آرمانی از نظر من اونه

:)

@}---

فدات بشم
چقدر چهره پردازی این کارا عالیه! کاملاً حق مطلب رو ادا می کنه. من که خیلی دل آزرده م از این وضعیت ضدِ فرهنگی که دچارشیم. کاش برگردیم به ارزش هامون. 
پاسخ:
کاش راه درست رو پیدا کنیم و به اون عمل کنیم

:)
موافقم باهاتون...

ما از اون "افراط"،به این "تفریط" رسیدیم...
پاسخ:
ممنون که نظرتون رو گفتید



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی