دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

یادش بخیر اون وختا سری جدید (قسمت اول)

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام


سری جدید یادش بخیر اون وختا رو پیدا کردم مث دفعه ی پیش هر روز یکی شو میذارم


باشد یه خورده برگردیم به درست زندگی کردن


البته نمی خوام بگم هرچی قدیم بوده خوبه ها، ولی یه سری چیزاش که خوب بوده حتما، باید دوباره احیابشن دیگه! نه؟


کی بهتر از ما برای احیاش؟


از دومیش میذارم چون خیلی بهم چسبید 



  • مجید شفیعی

نظرات (۳)

نتونستم جلوی خودم رو بگیرم


خداییش دومی که با سگه خوابیده خیلی باحاله

:)))))))))))

شکلک غش کردن از خنده
آخ گفتین....
یعنی من یه سری افراد و درک نمیکنم .....
مثلا وقتی13 به در رفته بودم جنگل و دریا .....
یه پسر حدود 26 -27 ساله به جای اینکه با خانواده اش خوش بگذرونه با سگش که از قضا اسمش جیپسی بود بازی می کرد....
واسم جالب بود کل روز ده مین هم کنار خانواده نبود....
o_O
پاسخ:
امان از خیال

امان از توهم

امان از خود خواهی

:(

:)

@}----
خخخخخخخخ جالب بود
پاسخ:
بله

خوشحالم که پیداش کردم تا با هم ببینیمش و شاید بفهمیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی