دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

غزل بودم ....

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


دیروز غزل بودم


                      کاش روزی


                                        زود

 

                                                ترجیع بند تو باشم


***

بچه ها لیلا دندون دراوورد پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/
پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

  • مجید شفیعی

نظرات (۱۱)

به خاطر یک  عدد مزاحم!
پاسخ:
خب یعنی الان دیگه پیدا نمیکنه شما رو 

البته امیدوارم نکنه و نتونه

خدا مزاحمین رو هدایت و در صورت عدم هدایت پذیری به سرای باقی هدایت بفرماید

ان شالله

:(
:)
آدرسم عوض شده این آدرس جدیدمه بذارین تو لینک ها
راستی تو هتل چرا قالب ریخته به هم؟؟نمیدونم برای من اینجوری نمایش میده یا واقعا قاطی کرده سیستمش
پاسخ:
آدرس رو عوض کردم و چرا عوض کردید!؟

اون رو هم چک کردم درست بود امیدوارم برای شما هم درست نشون بده

:)
اتفاقا" من عاشق پیتزام... اونم از نوع خونگی اش...!!!

با پیک موتوری برامون می فرستین دیگه؟؟؟

:)
پاسخ:
عمرا

D:

پای فر سرو میشه

:)
زیبا بود(:
آخی نازی کوچولو دندون در اوورده(^_^)
امیدوارم همیشه شاهد لبخند هاش و تکیه گاهی برای گریه هاش و دلتنگی های گاه و بیگاهش در آینده باشید(:
پاسخ:
ای شالله

ممنون خوش اومدید

:)
  • کتابدار عترت - شاکری
  • عزیز کرده ی شعرهایم
    بی تو نفس ِ شعر بند آمد
    من که جای خود دارم ......
    پاسخ:
    مال کیه این، خیلی خوب بود

    ممنون

    خوش اومدید

    :)

    @}----

    واقعا گل داشت

    سلام و خسته نباشید...

    بازی با کلمتون زیبابود.

    لیلا نه ماهش شدددددددددد؟ نه باورم نمیشه انگاری همین دیروز بود!

    مبارکش باشه مواظب باش گازت نگیره! ههههههه

     

    پاسخ:
    سلام

    خوش اومدی خانوم

    سال نوت مبارک

    بله واقعا هم چقدر زود گذشت

    چقدر ماجرا داشتیم و چقدر چیزای جدید دیدیم

    خدا حفظش کنه و شما رو و ما رو در ذیل عنایات بی نظیرش

    :)

    @}----
    با سلام.
    کامنت شما را در در وبلاگ دوستان دیدیم و آمدیم نوشته هایتان را هم بخوانیم! (توضیحی بسیار صادقانه!)
    از آنجا ک بنده ادبیاتم عالی است, متوجه نشدم ک چی شد!
    دندان در آوردن لیلا کوچولو هم مبارک. :)
    موفق باشید.
    پاسخ:
    زنده باشید

    خوش اومدید

    از بازی کلمات برای این قطعه استفاده کردم ترجیع بند و مثل کمر بند بازو بند گردنبند دستبند و اینا بکار گرفتم برای معشوق

    غزل هم که اعتراف و پرستش معشوق رو با خودش داره و اصلا کارش همینه

    من غزل بودم با تعریف بالا معلومه چی میشه

    و فسمت دوم هم که به نظرم واضح شد

    و صد البته وقتی کار به توضیح بکشه یعنی من تو این کار شکست خوردم

    :)

    ----{3

    ممنون از حضور و نظرتون

    و شرمنده که راضی کننده نبود
    چشمم غزل است اما، روحم همه نیمایی است
    در آیینه ی تلفیق این چهره تماشایی است...
    "محمدعلی بهمنی"

    پاسخ:
    ممممممممممممممممممم

    ممنون زیبا بود

    این چهره تماشاییست ......
    سلام...
    مبارکش باشه..... :)))))

    من آش دندونی میخوام...!!!!!!!!
    زود بفرستین دم خونه مون لطفا"....!!!! :)))

    @------}-----
    پاسخ:
    سلام 

    ما پیتزا دندونی میدیم

    باید بیاید دم فر بشینید که از دهن نیفته

    :))))

    سلامت باشی
    سلام مبارک باشه تا باشه از این دندونی ها ااااااااا ببخشید لیلا کوچولو چند وقتش مگه؟؟ من فکر میکردم 2 سال رو داشته باشه!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام

    معععععععععع

    2 ساااااااااااااال

    نه بابا

    شیرین عسل ما 9 ما هشه

    ممنون از دعای خوبت

    @}----
    کاش مطلع زیباترین غزل های دنیا باشم که از تو بسرایند
    واییییییییییی چه هیجان انگیز تبریک میگم برای دندونک خوری دعوتیم دیگه چی میگین شما فارسها بهش؟؟؟
    پاسخ:
    آفرین 

    زیبا بود 

    دوست داشتمش

    من راستش نمی دونم چی می گن به این قضیه باید مرضیه خانوم بگن چی بوده اسم دندونک خوری در این دیار

    زنده باشی نسرین خانوم


    @}----

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی