دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

صید نهنگ

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام


صیاد بیچاره



برای صید نهنگ عازم اقیانوس شد


بیچاره اما در دل نهنگ جای گرفت


حالا هر روز "سبحانک یا لا اله الا انت" می خواند 


تا از دلت بیرونش کنی



  • مجید شفیعی

نظرات (۷)

نه فقط به نظرم اومد اینجوری درست تره
پاسخ:
آخه این که شما نوشتی که دیگه شعریت نداره

آدم برای صید دل که نمیره اقیانوس :(
اگه بخوایم ازش یه برداشت عاشقانه داشته باشیم،درست میشه....!

:)


لااله الا انت...
سبحانک...
انی کنت من الظالمین...
پاسخ:
سلام

مگه میشه غیر عاشقانه هم نگاش کرد
در تنهایی بسیار  پر هیاهوی خودم زندگی را سر میکنم.....
و همانند کله شقی ابدی و ازلی هستم که این ابدیت و ازلی بودن ظاهرا به ادم هایی همانند من دلبستگی دارد.
زیرا من یک آدم بی کله ی ابدی هستم و انگار که ازل و ابد از آدم هایی مثل من چندان بدشان نمی آید.....
                                          تنهایی پر هیاهو "هرابال"
پاسخ:
کتاب زیبایی بود که از گرامی ای هدیه گرفتم

ممنون از یاد آوری بخشی اش


@}---
صید نهنگ لزوما معنای صید نهنگ نمیده  شاید گلاره جان
یه استعاره است به گمان من
خوب بود چند بار خوندمش ولی کامنتم دیر شد دیگه ببخشید
پاسخ:
خوش اومدید
و 
دست غریبی را گرفتید

شعر پایش بر تشبیه دیگه 
بدون تشبیه که فایده نداره اصن

میگه:
با پانزده آمدی مبارک عددیست
زیرا که شبیه گمبد و گلدسته ست

@}----
:)

ممنون نسرین خانم
تا جایی که من میدونم،حضرت یونس برای صید نهنگ عازم اقیانوس نشده بود...!!!!!!

:)


@-----}-------
پاسخ:
چه ربطی به یونس علیه السلام داشت!!!!؟

فقط از تو دل ماهی بودنش استفاده کردم برای داستان خودم

یه بابایی رفته بود شکار

شکار شده

حالا میگه غلط کردم

خوب شد حالا

D:

----{3
برای صید دلت عازم اقیانوس شد
بیچاره ولی در دلِ نهنگ افتاد
حالا
هر روز
سبحانک یا لا اله الا انت می خواند
باشد که از دلت بیرونش کنی...
پاسخ:
به نظر شما من غلط نوشته بودم یعنی!!؟؟

:(

@}----
سلام حضرت همسر
حذف کن این توضیح رو... :)
چون بدتر گمراه کننده است و متن زیبات رو حیف می کنه.
خیلی قشنگ بود
صیاد بیچاره
بیچاره تر شیری که اسیر چشم آهویی....
پاسخ:
سلام حضرت بانووووووووووووووو

چشم، حذف می کنم

گفته بودم با عرض پوزش از مخاطبین البته

خوش اومدی

پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

راستی مصراعی که گذاشتی با این شعر هم خوان نیست
باید مصراع اول رو میزاشتی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی