دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

چه کنم با غم دل؟

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ


خادم آب آورد.


آقا دوباره گریه کردند.


خادم گفت: آقا سالها از آن واقعه می گذر و شما هنوز با دیدن آب گریه میکنید!!!!؟


آقا با گریه پاسخ دادند: یعقوب یک یوسف از دست داد و میدانست که زنده است با این وجود آنقدر گریه کرد که چشمانش سفید شد.



چه ملامت می کنی منی را که در یک روز 13 یوسف از دست دادم با آن وضع فجیع.



به فدای دل پر خونت یا علی ای که زینت بندگان خدا بودی.


************************************************


در این سال ممکن است که اتفاقات ناگواری برای ما افتاده باشد....


به یاد غربت و هجوم مصائب بر فرزند رسول خدا دل آرام کنیم و صبر را زینت بندگی مان.


من امسال خیلی دل شکستم

ای سنگها مرا به رسمیت بشناسید



دلمون رو بتکونیم

اگه دلمون شیکسته یا لب پر شده

یه سوهان برداریم بریم تو آفتاب بشینیم و گوشه های تیزش رو صاف کنیم



و یادمون باشه که خدا تو دلای شیکسته س


قدر این حالمونم بدونیم که خوش حالیه برای خودش


  • مجید شفیعی

نظرات (۳)

من امسال خیلی دل شکستم

ای سنگها مرا به رسمیت بشناسید...!

 

جمله ی زیبایی بود...

 

دل من رو هم شکسته بودین...عیب نداره...کم کم کمرنگ میشه برام...امیدوارم...

پاسخ:
بله یکی شم دل شما بود

شرمنده 
امیدوارم زودتر خوب بشه دلتون

@}----

:-ا
سال 92 رو دوس نداشتم چون دختر بدی بودم بنده ی بدی بود خیلی خدای خودم رو  ناراحت کردم با کارهای بدم خیلی دل شکستم خیلی گناه کردم خیلی ها هم دلم رو شکستن ولی ....
سال 93 میتونه یه شروع دوباره باشه هوای خدا رو داشته باشیم توی دلای شکسته مون
پاسخ:
نوشته بودم
از این چیزایی که نوشتین من می فهمم که سال 92 بهترین سال زندگی شما بوده چرا که توش تجربیات خیلی با ارزشی بدست اوردید و سالی که توش خدا رو انتخاب کردید 

و امیدوارم امسال با بهره گیری از تجربیات با ارزش گذشته و اراده های قوی و لطف ویژه ی خدا بهتر از پارسال باشه

---{@
---{3

:)

ببخش که ثبت نشده بود

:(
:)
عکس اون برگه خیلی قشنگه...
پاسخ:
آره ماه بانوم

:)

خوش اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی