دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

زیر آب نخندیم .....

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


خدا!


رها کردن؟؟؟!!!


اقیانووووووووووس؟!


یعنی میشه خدا بنده هاش رو رها کنه!!؟؟


***


قرار شد آب هم جا را بگیرد


اعلام کردند آب همه جا را میگیرد


و گفتند کشتی ای برای نجاتتان می آید


تویش برای همه جا هست


راست می گفتند اینقدر جا بود که خر و خرس را هم سوار کردند


خب ما ایستادیم و خندیدیم


و چندی بعد حس کردیم داریم روی آب می خندیم


بعدش هم زیر آب


اما هنوز قسمت زیرین کشتی را که به سلامت روی آب شناور بود میدیدیم


ولی باز سئوال مان تکراری بود


چرا خدا ما را توی اقیانوس رها کرد تا غرق شویم؟


شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ 

  • مجید شفیعی

نظرات (۷)

  • گلاره امیری
  • این نوشته در جواب کامنت و سوال آقای کرباسچیه؟! :)
    پاسخ:
    بله تو اون وبلاگ تولید شده

    نه در جواب سعید!

    بلکه سوال سعید جرقه ای بود برای تولید این متن

    :)
    نه به خودم امیدوار شدم شمام به خودتون امیدوار باشین!!
    در همون بار اولی که خوندم داستان نوح رو تصور کردم
    اشارات کاملا اشکاری داشت
    ولی از اینکه گفتین چرا ما رو تو اقیانوس رها میکنه
    فکرم رفت جای دیگه خداوکیلی این زیر آب خندیدن و روی آب خندیدن
    هم شما رو و هم مخاطب رو از مقصودتون دور میکنه
    توضیح بدین که چرا آخرش اینجوری تموم شده

    پاسخ:
    من نگفتم که!!!!!

    غرق شده ها بعد از خفه شدن با کمال پر رویی این سوال رو میکنن (روایت داستان اول شخصه)

    روی آب و زیر آب خندیدن هم عمق حماقت  رو می رسونه که باز هم با دیدن شدت بارش و فوران آب از زمین باز هم ایمان نمیاریم و به راه نجات خدا اعتماد نمیکنیم و راه خودمون رو میریم



    میگه:
    صد چل چراغ دارد و بی راهه می رود

    بگذار بیوفتد و بیند سزای خویش

    :)

    @}----


    سلام نه خواهش میکنم اون که شوخی بود:)  با شعرم منتظر حضورتون هستم
    پاسخ:
    سلام



    جدی شوخی بود؟

    یعنی معلوم بود؟

    :-ا
    I DONT KNOW
    پاسخ:
    چراااااااااااا
    سلام آقای شفیعی متاسفانه منم متوجه منظورتون نشدم  . این که میخواید چه پیامی بدهید از این متن . اول فکر کردم مشکل از منه بعد دیدم که:))))))) ( البته شوخی کردم ها)  بهتر نیست یه خورده راجع بهش تو ضیح بدهید؟؟؟
    پاسخ:
    توضیح میدم بله


    این داستانک شده ی ماجرای نوح نبی علیه السلام

    و مربوط به اینه که خدا هیچوقت بنده هاش رو رها نمی کنه

    حتی اگه بخواد همه رو غرق کنه یه کشتی برای نجات همه میفرسته

    ولی ما به هر حال از دست خدا شاکی هستیم

    و خودمون رو از حماقتهامون می کشیم کنار




    من بابت اینکه متنم ضعیف معذرت میخوام

    @}----
    من دیگه نظر نمیدم تو وب شما
    همچین آدم حرص در آری بودم خودم خبر نداشتم:(((
    پاسخ:
    سلام
    حرص در نیوردی که!

    نظر بدید

    منتظرم

    :)

    @}---
    شاید میخواد شنا کردن یاد بگیریمیا
    شاید میخواد ببینه اونقد مردونگی داریم که
    غیر از خودمون کس دیگه ای رو هم از آب بکشیم بیرون؟
    یا شاید میخواد ببینه چقدر بهش اعتماد داریم
    چقدر صبر میکنیم و چقدر غر میزنیم

    پاسخ:
    نه کلام من هیچی نباید بنویسم


    شکلک مردن از شدت بی آبرویی و خجالت


    ای خدااااااااااااااااا

    :(((((((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی