دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دو تا از موزیکهای متن سفر (قسمت دهم)

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمان الرحیم

سلام


میشه آفتاب بعد سیاهی
میشه کامل ماه آبی
هیچی یکجور نمی مونه
این سرنوشت همه مونِ
لا ل لا لا لالالا
حالا که می گذره هر چی
تو هم بگذر همونحوری
هیچی وای نمیسته یکجا
همه میریم سوی فردا
ها هاهاهاها
ش ل للاللل للل د لللالال
همگی در گذر هستیم
نمیبینیم انگار نیستیم
همینه قصه بودن
شعر هستی رو سرودن
ل ل ل لا دو رو دو دو دو دووووو


این میوزیک متن قالب سفرم بود با امکان تکرار ضبط ماشین:

خیلی با حالم جور بود

وقتی نگاه میکنم به عکسای تو
وقتی فکر می کنم به حرفهای تو
وقتی که تنها می شم تنها با خودم
دلم یهو تنگ میشه واسه خنده های تو
وقتی که بارون میاد قطره قطره هاش
به یاد من میاره بارون چشمای تو
تویی راز شکفتن گله
تویی آفتاب گرم بهار
تویی نور ماه وقتی تاریک شبها
تویی عطر خیس سبزه ها
ش للللل
للللللل
گاهی وقتا می گردم لای نامه ها رو
شاید رسیده باشه نامه و پیغام تو
اگرم باشه چیزی بازم چه فایده
دلم می خواد بشنوم بازم کلام تو
وقتی صدای پات میاد تو کوچه ها
این دل سرکش من میشه رام تو

خیلی قشنگه... خیلی
گریه .... ناله ...


ادامه داره 


سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ 

  • مجید شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی