دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

انگیزه ی سفر (قسمت ششم)

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۲ ب.ظ

بسم الله الرحامن الرحیم

سلام


هر سفری را به انگیزه ای انجام میدهیم و در کل هر کاری را برای مقصودی که اگر این نباشد انسان که هیچ پست ترین موجودات از لحاظ شغوری هم حرکتی نمی کنند.

بله! چرا سفر رفتم و چرا تنها رفتم و چرا شمال رفتم و چرا 3000 را انتخاب نمودم؟

این اولین سفر بدون همسرم بود و تا کنون بدون او سفری نرفته بودم. جالب است که او بدون من سفرهای زیادی رفته است. که بسیار با آنها موافقم و آن را برای روحیه اش بسیار مفید میدانم. چرا که او خانه نشین است و نیازش به سفر از مردی که هر روز به سر کار می رود و اتفاقات مختلفی را تجربه میکند بیشتر است. البته این سفرها را با جمع زنانه و با رفقایش و یا با مادرش رفته و از این جهت نیز خیالمان تامین بوده. ولی من که تنها رفتم چه؟ بر رفقای خواننده این وب محقر پوشیده نیست که من و مرضیه خانم عزیز منتظر مهمانی هستیم بزرگ که خدا در وقتی خوب به ما عطایش کرده و به همین خاطر مدت زمان زیادی بود که سفر نرفته بودم و روحیه ام در حال فرسایش بود و از طرفی دیگر، اگر این سفر را نمی رفتم و کار به دنیا آمدن لیلا می کشید که دیگر رها کردن این مادر و فرزند که از منتهای نامردی بود. اگر بگویید خب مرضیه خانم هم در همین وضع به سر می برد باید به اطلاع برسانم که نه او در زمانی که حقیر مشغول نمایشگاه کتاب تهران بودم سفری مبسوط به نزد جانستان عالم، امام قریب علیه السلام رفته بود به همراه رفقا و با مرکب قطار و چه لازم سفری بود برایش و از این جهت نیز عدالت برقرار می شد.


و این بود شرح مختصری از انگیزه و دلیل سفرم



92/4/1


ادامه دارد


شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۶ 

  • مجید شفیعی

نظرات (۶)

با سلام .میلاد موعود  هستی امام زمان برشما وخانواده محترمتان مبارک .امید آن که همیشه در صحت وسلامت باشید وچشم بد از زندگیتان دور باد .در پناه حق
پاسخ:
سلام
بر پدر بزرگوارم
اشاره به نگرانی این چند روز من کردید 
و دعای پدرانه ی تان مستجاب باد
ممنون
:)
میلاد آخرین شکوفه ی باغ احمدی، حضرت مهدی(عج) مبارک.[گل]
پاسخ:
سلام 
مبارک باشه بر شما نیز
:)
  • نسرین رنجبر
  • چه عکس محشری چه دلیل خوبی چقد همه چی خوبه تو زندگی شما

    ان شاالله تا آخرش همین جور عاشق هم باشین برادر خوبم

    کلا خوشم اومد دیگه چی بگم

    پایدار باشین/یاحق

    پاسخ:
    سلام
    زنده باشین
    :-)
    ببخشید یک سوال برای بنده پیش آمد؟ 
    شما زوج محترم از این هایی بودید که هم دیگر را می خواستید ولی والدینتان مخالفت کردند و بعد شما که خواستگار کینه ای و یک دنده ای بودید ؛ اقدام به اسیدپاشی نموده اید؟؟؟
    چون از ظواهر عکس این چنین بر می آمد، پرسیدم!!! 
    پاسخ:
    بله حسود
    بترک
  • احسان.عابدی
  • آقا از این پست هم هرچه سریع تر باید گذشت...

     

    اما پدر شدن حس عجیبی است. دنیایت عوض می شود. سختی و بیخوابی دارد اوایلش اما وقتی بعد از یک روز خسته کننده کاری برسی خونه و لیلایت چشم های خوشکلش را به چشمانت بدوزد و بیصدا صدایت کند: بابا... انگار در برج عاج داری زندگی میکنی و گور پدر خستگی دنیا...

    تبریک میگم. ایشالا صالحه و سالم باشه. شاید برای یکی از پسرام اومدم خواستگاریش. البته شاید! خیلی دل نبند!

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    شاه بیاد با نوکرش
    درباریا دور ورش
    به کس کسونش نمیدم
    به همه کسونش نمیدم
    بله برادر
    :)
    نوش جانت همسرم و گوارای وجود...
    پاسخ:
    سلام
    فدای تو بشم
    و شرمنده از این اولین تنها گذاشتنت
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی