دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

سفرنامه ای از خودم (قسمت دوم)

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ق.ظ

بسم الله الرحمان الرحیم

سلام


گزارشی مختصر از زیباییهای این سفر:


آن روز ساعت 3:30 دقیقه از میدان ولیعصر با خودرو خود به سمت لواسانات و دیزین و سیاه بیشه و مرزن آباد و چالوس حرکت کردم.
و ساعت 7 در میان کارناوالهای متعدد نامزدهای شورای شهر و ریاست جمهوری وارد شهر چالوس شدم.
مردم خیلی آرام در کنار هم و بدون هیچ گونه درگیری ای به تبلیغ نامزد مورد علاقه خود مشغول بودند.
دختران زیبا و کم حجاب، پسران ترگل ورگل! زنان با حجاب چادر تا پیرمردِ چروکِ زیبا!
تزافیکی شده بود دیدنی، شوری بود زیبا!

 
در اولین فرصت خود را به کافی نتی رساندم و اندکی این وب (یک شبکه اجتماعی مزخرف که دیگر عضوش نیستم) را به روز که چه عرض کنم به ساعت کردم.


92/3/22


ادامه دارد

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰

  • مجید شفیعی

نظرات (۴)

  • احسان.عابدی
  • از این پست بگذرم...
    پیر مرد چروک زیبا.با تشکر
    پاسخ:
    شرمنده
    زنده باشی
    دختران کم حجابش فکر کنم جای فکر داشت....مطمئنید فقط همین بود :)
    پاسخ:
    سلام 
    خوش اومدید
    :)
    مطمئنم فقط همین بود و نمی دانم چای چه فکری داشت!؟

    حوشحالم که سر زدید
    ممنون
    @}--
    سلام. روز جوون بر شما جوون ایرانی مبارک.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون جوون
    زنده باشید و روز جوون بر شما جوون مسلمون ایرانی مبارک باشه
    خیلی ممنون از حضورتون
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی