دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

دوست کاغذی

درباره کتابهایی که خوانده ام، می خوانم و خواهم خواند. شاید فیلم هم نقد کردیم

مشخصات بلاگ

برای معرفی کتاب فیلم و سایر چیزها

آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

باورتون می شه رفتم 150 هزار تومان خرید کتاب کردم اوردم خونه و دیدم نصفش رو داشتم و دست از پا درازتر برگشتم تا اون کتابها رو با یه سری کتاب دیگه عوض کنم!

ولی این برام جذاب بود که میل و سلیقم تغییر نکرده بود و هنوز اونهایی رو که بهشون علاقه داشتم رو هنوزم بهشون علاقه دارم ولی از این هم ناراحت شدم که کارهای جدید از این عزیزانم در دست رس نبود.

یه کتاب خریدم به اسم روز سوم از انتشارات فاتحان که خداییش هر سال تو نمایشگاه با یه کار باشکوه دل آدم رو تو دستشون نگه می دارن. تازه نویسنده کتاب آقای مصطفی محمدی هم بود و کتاب رو برام امضا کرد و بعد هم برام آرزو کرد که همیشه عاشق باشم! کتاب حول شخصیت بزرگی از بچه های تیپ امام علی علیه السلام دور می زنه به نام حاج عبدا... نوریان که مزار مطهرش تو امام زاده علی اکبر چیزر خود نمایی می کنه و فروغ خاصی داره. آدم، آدم جالب و خوندنی و عمل کردنی ایست و این کتاب رو توصیه می کنم (با اینکه هنوز نخوندمش)


دم انتشارات ... که ناشر کتب عامه پسندِ کلی دختر و پسرِ زیبا و دلچسب حاضر بودند و چه ..... بود. نمی دونم تا حالا عامه پسند خوندید یا نه!؟ اما خداییش داستانهای تکراری و خیلی چرکی دارن ولی به دلیل نوع محاوره و روابط هیجان انگیز و خلاف دین و عرف جنسی که در این داستانها هست جذابیت زیادی هم ایجاد میکنه. اما بالاخره آدم باید یه خورده پک و پوزش رو جمع کنه و یه خورده از درگیر بودن در این مناسبات پست خودش رو رها کنه و به مطالب عمیق تر رو بیاره.


بازم حرف دارم  ولی شرمنده که نرسیدم زودتر بیام 


سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۴۶


  • مجید شفیعی

نظرات (۱)

سلام

با این اوصاف وتعاریف که شما ارائه دادید شوق ورغبت برای بدست آوردن کتاب والبته خوندنش چند برابر میشه

متاسفانه من که نتونستم کتاب وپیداکنم

 

پاسخ:
سلام دوست جون
امیدوارم پیداش کنید
و امیدوارم کتاب لایقی باشه برای مثل حاج عبد الله نوریان
یا علی
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی